Feil ved betaling

Din betaling gikk ikke igjennom til oss.

Du har havnet på denne siden da vi har registrert at du gjorde en ordre hos oss 24. eller 25. januar. Denne ordren ble betalt med Vipps, men grunnet problemer kom aldri betalingen gjennom til oss! Her forklares hva som skjedde og veien videre. Vennligst les alt, og hvis du har noen spørsmål etter gjennomlesing kan du sende en e-post til hei@dominos.no!

(Click here for english version)

Hva skjedde?

24. januar:

På ettermiddagen den 24. januar ble det gjort en oppdatering hos vår betalingsplattform som førte til at veldig mange betalinger gjort med Vipps feilet. Dette vedvarte til formiddagen 25. januar, hvor feilen ble rettet opp i. Alle ordrene ble sendt gjennom som vanlig, til tross for at betalingene ikke gjorde det.

1. februar:

Dette ble forsøkt løst ved å trekke alle påvirkede betalinger på nytt den 1. februar. Her ble derimot alle betalingene automatisk refundert, grunnet en sikkerhetsinnstilling vi har som vår betalingsplattformleverandør ikke var klar over.

13. februar:

Den 13. februar sendte vi ut sms’er til alle kunder som var påvirket av dette, hvor vi fortalte at vi skulle prøve å gjennomføre de automatiske trekkene på nytt. Dette feilet nok en gang siden det hadde gått for lang tid siden den originale betalingen ble forsøkt gjennomført.

Gjennomfør ny betaling:

Siden de automatiske trekkene feilet må vi dessverre bry dere med å gjøre betalingen på nytt. En betalingslink har blitt sendt ut med en ny SMS og e-post hvor det er mulig å gjennomføre betalingen.

Jeg har ikke bestilt!?

Hvis du mener at du IKKE gjorde en bestilling den 24. eller 25. januar, så kan du ta kontakt med oss på e-post hei@dominos.no. Vennligst legg ved ditt navn og tlf.nr, slik at vi kan sjekke opp i saken raskest mulig.

Godtgjørelse:

Som en liten godtgjørelse for alt bryderiet vil du få en kupong på 1 x gratis siderett på din profil etter gjennomført betaling. Denne kan du bruke ved din neste bestilling ved å trykke på «Kupong eller rabattkode?» i handlekurven. Hvis du ikke har en profil hos oss kan du opprette det her, og gi oss beskjed slik at vi får lagt inn din kupong.

Vi ønsker å beklage til alle våre kunder som har blitt påvirket av dette. Dette er en situasjon vi skulle ønske hadde blitt løst på en bedre måte, og vi kommer til å ta sterke grep for å forsikre oss om at lignende situasjoner vil bli håndtert bedre i fremtiden!